Livet är ett underbart ting!

Livet är ett underbart ting,
Något att ta vara på,
livet går upp och ner som någonslags berg och dal bana.
Men det är ändå ett underbart ting.
Jag svävar på moln ena dagen och hög på livets härligheter.
Men andra dagar så faller jag platt som en pannkaka.
Har lärt mig i livets gång att man ska ta tillvara på allt som händer, både goda och onda ting, för allt händer av en anledning.
Man har blivit tilldelad livet för att leva det, inte för att förstöra det.
Men livet är ett underbart ting!
Ta vara på alla dagar och alla nätter du får ihop med någon eller för dig själv.
Med dina föräldrar eller vänner.
Livet kan vara  skört, men man kan även finna styrkan i det sköra och fixa det ändå..
Allt ondo som finns blir man bara starkare av, och allt det goda blir man lycklig av.
Livet är ett underbart ting!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du skriver så fint!! Puss frugan, glad att jag träffat dig!

2011-05-25 @ 23:56:24
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se