"Everything is worth fighting for in this life, but right now I'm fighting for myself!"

Japp så är det åter igen att jag skriver den texten som huvudrubrik.
Och det är ju för att jag måste påminna mig själv när jag glömmer bort att det är så.
Idag, är det en sån där knasig dag. Skulle helst vilja lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet, vilket jag kommer göra när jag har packat och tvättat klart!
Jag skiter i att det är fint väder ute idag, jag kryper ner i  min underbara säng och drömmer mig bort lite.
Vet att det är inte så många dagar kvar tills min dröm slår in just!:)
längtar som attans att komma här ifrån, från alla känslor och få träffa alla nya utmaningar och människor!:) Låter dock som om jag ska vara borta hur länge som helst, men det ska jag inte. Bara en vecka, vilket mycket kan hända på en vecka!
Nu ska jag fan tagga inför resan och skita i alla problem! Fy fan vad skönt det ska bli att slippa allt!
Jag älskar livet, men ibland undrar jag fan vad jag har gjort för ont mot vissa människor.. Känner mig helt tom på allt. Är alldeles för snäll, men vad får man tillbaka?
Jag orkar inte skriva om vad detta gäller, men så känns det rent allmänt ibland och idag är en sån dag.
Jag älskar er för det gör jag fan, men tänk på det 1 två gånger innan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stå på dig och ta ingen skit! Du verkar vara en fin tjej.

2011-05-01 @ 15:35:45
Postat av: Anna Lundin

Vem kan detta vara som har skrivit? TACK otroligt stort TACK!

2011-05-01 @ 15:54:40
URL: http://annaludde.blogg.se/
Postat av: Linda

Lööve u hunny=)

2011-05-01 @ 17:40:42
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tycker inte om mig vad jag förstått det som, men jag bryr mig inte för vi känner inte varandra och jag ah, stå på dig bara. Ingen förtjänar att ta skit från någon.

2011-05-01 @ 18:43:31
Postat av: Anna Lundin

Tack, nej ingen ska behöva ta skit, men jag undrar fortfaranda vem det är?

2011-05-01 @ 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se