"Today we live life, tomorrow we look foreward"

Jag var inne och läste lite i min vän Amandas blogg, och blev oerhört inspirerad att skriva lite..
Jag har legat i flunsan stort sätt hela veckan.
Men i fredags så tog jag och slängde mina förkylnings baciller och slängde i väggen, jag orkade inte med dem något mer så jag begav mig ut och träffade kompisar.
Trevligt men var ändå en lugn kväll, i lördags (igår) så umgicks jag med sötaste Bea och Patrik med lite lunch och skit snack! skönt att komma ut lite..
Sedan jobbade jag faktiskt på Cafét och vilken härlig känsla att komma ut och jobba bland folk igen, var gör skoj!
Har även hunnit med att boka en resa till Turkiet i början på Maj med min underbara stora syster Linda..
det är verkligen välbehövligt, hur rädd jag än är för att flyga så skiter jag i det nu, för nu ska jag snart få värme sol och bad! underbart!
Måste även säga att jag saknar min sötaste underbara vän Amanda, som jag dock inte känt så länge, men det känns som jag känt henne hela livet!
Hon är en underbar människa som tillför många varma och glada känslor i kroppen, som har funnits och ställt upp hur man än gör och mår!
Ska bli skönt att få hem dig igen gumman! längtar som attans.
Btw har hon ett citat som jag tänker sno av henne som jag tycker är så sant som det är sagt :).
"Älska sanningen men förlåt misstagen"
Jag har hunnit med ganska mycket idag, och senare i kväll blir det mys på hög nivå hoppas jag.
Kramas som aldrig förr.. :)
idag är en bra dag! i morgon blir det bättre!
Ha en underbar dag nu alla mina godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se