Söndag hela dagen..

Ja det är det verkligen..
Och jobb som står på schemat , bada i skövde ska bli sjukt skönt att få komma iväg och tänka på annat..
Mitt huvud har varit i kaos tillstånd hela helgen, har mått skit. Hade lika gärna kunnat jobba hela helgen för att slippa..
Men nu är det söndag, och i morgon börjar en ny vecka.. en vecka närmare värmen..
Men ännu är det ett tag kvar, hopppas dock att det går fort.
Måste få mycket ny energi så jag slipper må så här..
hm idag är inte heller någon bra dag. Men hoppas på att måndagen kommer och blir jätte bra..
Tänker på dig dag ut och dag in, jag blir galen.
Jag vet vad som gäller men du är trots allt min bästa vän, och du får mig att må bra.
Mitt huvud är konstigt och hoppas på att det blir bra snart.
Du ställer jämt upp och finns till för mig.
Och jag hoppas att du känner samma sak om mig med..
Nej, dags att ta tag i dagen och dra till jobbet..
Ha en bra dag nu alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Diana

Du är så fin stumpan!

2011-03-14 @ 15:36:46
URL: http://diani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se