Im so f*cking tired..

Japp, har jobbat natt i natt och jag är sjukt trött.. Men kan inte sova längre, snart varit uppe i en timme..
Har dock inte hunnit med så mycket mer än dusch..
Måste tvätta också, men finns inga tvättider kvar, och jag har inga kläder kvar..
Jag soom brukar vara så redig att tvätta en gång i veckan har inte tvättat på två nu och tvätt korgen svämmar över..
Men får försöka hitta en tvätt tid i morgon innan jobbet då, för det verkar som alla ska tvätta i slutet på månaden här.
Idag är det skit väder här i lilla lidköping har jag märkt trots att jag inte tagit upp persienerna, det smattrar mot rutan, men tur att det inte regnade i morses när jag cyklade hem ifrån jobbet. Då hade jag bokstavligen skitit i cykeln och tagit en taxi hem.
Nej, nu ska jag koka lite kaffe och kolla om jag hittar några som helst kläder att ha på mig...
Ha en bra eftermiddag och kväll nu, det ska jag försöka ha.. Hoppas på lite bio mys men vet inte ännu:)
kramisar
Finaste gammel gubben assi! saknar dig gubben kanske ses inom en snar framtid, och för eer som inte förstår, så bor han inte med min mor längre utan en annan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se