good najt!

God natt alla mina fina vänner där ute..
Har haft en awsome dag med fika i goda vänners lag..
Bokat lite tandläkare men det har jag skrivit innan tror jag..
Spelat lite tv-spel måste dock erkänna att jag förlora.. men nu kan jag faktiskt träna lite för det står ett parkerat xbox i min lägenhet, så det ska allt nötas Tekken så jag kan slå Mr. knutsson någon gång.
Sedan blev det lite kuddkrig, skratt och några grepp från spelet :D haha ska fan träna så jag tar han i allt!
Men god natt sötnosar..
Tvättid i morgon bitti hur jag nu ska ta mig upp till det men det gör jag  nog..
Sen måste jag ta skallen och gå och visa upp den för min kära frisör så hon kan göra något åt burret som har fått för sig att växa som ogräs...
Men gud vad jag babblar..
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se