Anywhere you are, I am near..

Fan vet inte hur jag ska börja..
Men fan för känslor, jag önskar att de inte fanns.. jag börjar tröttna och blir bara arg och ledsen..
varför känner jag så här..?
Varför tar jag åt mig allt fast jag inte behöver, det har inte bara med kärleken att göra men känslor gör mig illa..
Jag gör mig själv illa..
Måste sluta med det, men svårt när man har haft samma mönster i hela sitt liv, och bryta det.
Jag vill vara kär, jag vill vara lycklig, känna att någon älskar mig för den jag är..
Hatar att vara själv, varför känner jag så här?
jag vill finna kärleken och lyckan till livet, men just nu är det kämpigt..
Och jag vet Pappa att jag inte ska säga något på facebook men jag skriver det här, det är jobbigt för min älskade farmor gick bort i torsdags kväll, och tårarna kommer som floder, hatar att vara ledsen.
Men jag tycker allt att Farmor förtjänar att nämnas här.
En sån stark människa som har kämpat så länge mot sin sjukdom har fått somna in.
tårarna kommer titt som tätt, och det är många känslor som kommer, både för bortgången och för hur jag mår idag.
Jag vill bara att någon älskar mig för den jag är..
Är trött på att leva ensam och inte finna friden i mig själv..
Många tankar som går runt runt.. kan skriva hela natten men jag orkar itne så jag slutar här och nu.
God Natt..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar dig för den du är Underbara Anna. Du är du och det är det som gör dig så speciell och bäst. Fortsätt med det och låt ingen klampa på dig. Puss

2011-03-22 @ 23:20:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag skickar dig en stor styrke kram,,vet hur det känns att må dåligt i sig själv. Och jag vet hur det känns att mista någon som stått en så nära. Jättekramar till dig,, Camilla Fransila

2011-03-23 @ 13:15:52
URL: http://frufransila.blogg.se/
Postat av: Linda

Snart åker vi till varmare breddgrader fine ass;) MOHAHHAHAHAHAHHA

2011-03-23 @ 23:35:13
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se