Onsdag hela dagen!

Idag är en bra dag.
Jag är lycklig i hela kroppen, jag vet inte om det är det fina vädret och den sköna musiken jag spelar i högtalarna på högsta volym. Och att jag började dagen med ett avsnitt bigbrother:D
Ledig också, sen hade jag en bra dag på jobbet igår med!
Idag ska jag försöka hinna med ganska mycket..
*Gå till kontoret, tar med Dennis också så han kan få lämna in en ansökan på sommar jobb!
*Storstäda
*Bjuda Jacob på kaffe
*Kanske hinna träffa min goding. (om jag får kalla han så):)
*Kanske Sola lite i kväll
*Träffa flera goingar hoppas jag!
Idag är det en 7,5.
Det är jag och Michael Jackson:)
Har fått besked också, och en kallelse i april.
Så nu börjar det kännas lite bättre. JAG ska fixa detta.
En dag närmare att beställa Sweden rock med!
Och lite närmare det som händer nästa fredag.. wiiiieee längtar men jag är lite smått nervös också!
Pappa kommer på söndag, jag har sjukt mycket att se fram emot.
Detta ska hinnas med under 2011:
* Hemlighet
* Sälen med jobbet
* Spa behandling
* Min hemlighet, som mina föräldrar vet.
* ev, resa v18
* Sweden Rock
* Semester och leva livet
* Spara pengar
Men främst av allt NJUTA AV LIVET.
Ha en bra dag nu! PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

Puss puss puss, vad många hemligheter :P Är det någon jag vet eller, är en av dom det i april? Isf vet ja ;)



Pussis

2011-02-23 @ 23:09:01
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

Spännande ;)



Wiie skulle vara superkul om du kunde följa med snuppan!!! Puss

2011-02-24 @ 08:39:41
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se