Hej hopp

Ja, sen sist jag skrev har jag hunnit jobbat lite och sen har jag varit lite ledig igen, kan behövas efter att jag jobbat i tre helger på raken..:) men men jobb i dag igen, sen ledig hela helgen..
Ska bli grymt skönt!
Igår var jag hur trött som helst på kvällen men kunde inte somna, jag vred och vände fram och tillbaka..
Men till slut runt halv två somnade jag nog i alla fall.
Planerade att jag skulle gå upp klockan 09.00 men icke! Sängen var sååå otroligt skön så jag kom inte upp förens vid halv elva.. *dumma dumma dumma mig* börjar jobbar kl. 12 så nu hann man inte göra något igen.
Har lämnat in cykeln på lagning förra veckan, fick ett sms igår att den var färdig, helt underbart ju!
Då kan jag börja cykla till jobbet igen!:) kommer jag hem fortare!
Ska hämta ut den i morgon, behöver den inte i dag i alla fall.. Måste gå vilket fall.
Men promenaderna är rätt sköna ändå!



I morgon fredag, så är jag ledig heeeeeeeela fredagen. Ska bli så skönt! Goaste Elin kommer hit och ska förfesta lite, och den söte kommer i morgon bitti redan efter jobbet. Så jag får somna om i hans armar. Men när han vaknar blir det röj senare på kvällen. Då bär det av till Diana!:) Ska bli  intressant att få festa med dem faktiskt!:) kommer nog bli as skoj!

Men nog babblat nu, jag måste göra mig i ordning innan jag ska infinna mig på stan 12.15
Ha en super bra dag, för det ska jag ha!:) men en ännu bättre kväll och natt!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

PUSS

2011-02-04 @ 21:29:39
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se