1/2 2011

Japp, detta får bli mitt första inlägg 2011.
Jag förstår inte just nu varför jag har en blogg... orkar inte lägga ner någon energi på´t..
Jag har skrivit lite texter det senaste.
Jobbat massor, men nu är det lite lugnt framöver men kan behövas.
Hade underbart under jul och nyår, så jag ska inte klaga..
Men allt ser ungefär precis lika dant ut som det gjorde i december.
Har dock haft en inneboende hela januari, det har gått bra, men jag insåg att jag hade vant mig med att bo själv.
Men det gick bra iaf!:)  nu har hon flyttat till sin egna lägenhet och hoppas på att hon trivs min gumma!
Idag är det jobb som gäller,  och det är mycket jobb som väntar fram över med!
Ska bort en massa, men inte mig emot det blir mycket pengar, så jag får lägga undan!:)
4-5 veckors semester i sommar, gud vad jag ska götta mig!:)
Men nu lägger jag in en text jag har skrivit, skrev den faktiskt igår!

Jag ser havets blåa vackra färg.
Solen som lyser så varm och gul.
Gräset doftar ljuvligt.
Vinden ger mig luft i  mina lungor.
Jag vill visa dig allt det där, jag ser, känner och hör.
Ligg här bredvid mig, andas in, känn hur friskt allt är.
Jag vill ta med dig, springa fritt på stranden, bara du och jag.
Jag ser havets blåa vackra färg,
Solen som lyser så varm och gul.
Gräset som doftar ljuvligt.
Vinden ger luft i mina lungor.
Solnedgången uppenbarar sig i horisonten, friheten att gå hand i hand tills natten är kommen.
Det är bara du och jag nakna på stranden.
Känner värmen av din nakna kropp, dina varma ömma kyssar mot min nakna kropp.
Tryggheten och glöden av att alltid vara dig nära sköljer över min kropp.
Morgonen kommer där borta.
Ser det vackra blå havet igen,
Solen som värmer och gräset som doftar ljuvligt.
Jag är här med dig, du är här med mig.
Vi är här tillsammans.
Det är bara vi.

31/1 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se