you´re my sweetheart!

Hej alla glada!

Jag har hunnit med ganska mycket sen sist, jag har jobbat massor.
Sedan har jag varit ute och firat min bästaste vän som har fyllt år=) mycket trevligt!
Förfest hemma hos mig, sedan blev det disco bowling och röda käglan, orkar dock inte förklara vad det innebär, men skoj hade vi! Slog 9 strike om inte mer och 5-6 spärrar! helt överlycklig!
Åkte till Göteborg i söndags och började jobba slutar på fredag.
Ska bli skönt att komma hem, för nu ska jag verkligen hem till Dalarna på både roligheter och lite tråkigheter.
Det blir bättre när det är över.
Min kära lilla farmor har gått bort.
Nu finns du i himlen och du blickar ner på oss.
Den finaste ängeln, sprider solsken och värme!
Saknar dig farmor men nu vet jag att du har det bra,
Och att du mår bra.
Vi ses!
Puss kram
Åker hem på fredag som sagt, det ska bli underbart och träffa alla igen, sen får jag med mig mor hem!:)
Ska bli härligt att ha henne med mig hem också! Sen ska jag träffa Kevin och syrran, pappa, sen ska jag försöka träffa bror..:)
Nej nu får ni ha det så bra! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se