Some where over the rainbow..

Japp där skulle jag vilja sitta och kolla ner på alla fina människor som finns i världen!
Det finns några som betyder mer än andra, som man värdesätter högre än andra konstigt nog.
Jag är oerhört glad att jag har så fina vänner bland mig nästan jämt!
Ni får mig att må bra.
Jag har världens finaste familj, trots att vi kanske inte alltid har haft det lätt så har vi hjälpt varandra, funnits där och ställt upp för varandra.
Jag älskar er mina nära och kära hur mycket som hellst, jag önskar att jag kunde ge er hela världen för att visa hur mycket jag uppskattar er. Men det räcker inte!.
Men nog om det nu snart åker vi, fan vad galet..
JAg vet att jag kanske tjatar en aningens om det, men jag och syrran har flummat sjukt mycket om kring resan.
Detta kommer bli helt galet skönt att komma iväg.
Snart drar min arbetsvecka igång, den närmar sig mer stormsteg, på fredag drar den igång och håller på tills fredag nästa vecka.. men nu kör vi.. TuT TUT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se