Dalarna here i come:)

Japp nu är jag fan redo för att åka hem till Dalarna!
Morgon dagen hoppas jag bli fin, för min lilla farmor.
Men nu ska jag ta och göra klart allt så jag kan ta mig in till gbg centrum och ta mig till tåget.
Ska gå å käka lunch snart trots att jag är mätt, men när pengarna tryter så får man fan snåla och gå å äta det som finns.. men jag klagar inte, potatisgratäng och rostbiff på lunch menyn idag!:)
Var uppe med tuppen klockan sju i morses som alla andra dessa dagar denna veckan!
Frukost, och sedan blev det att gå hit där vi bor och städa så det är fint för de som kommer nästa vecka.
Sen har jag hunnit med och sminkat mig, packat och nu ska jag snart packa ner dumburken och fixa resten.
Tog lite dagens outfit bilder idag:D eller mest för att visa att jag fick upp luggen så snyggt!:)
Nu får ni ha det så bra.
På återseende.
Puss puss
*Gick inte att slänga upp bilderna så ni får se dem när jag har ett bättre internet..:)*

Kommentarer
Postat av: Linda

HA ha tack snyggve men NÄR ska du UPD din blogg???

2011-04-29 @ 09:33:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se