You know that you means alot..

Jadu, min helg har gått upp och ner.
Men den har varit underbar på alla sätt ändå..
Det är jag som är lite knasig i mitt tänkande oftast.
Har fått höra att jag inte ska vara så hård mot mig själv, ska nog försöka lyssna på det. Men känner inte att jag är det men ska ändå ta åt mig och försöka låta bli.
Jag har varit på en underbar kryssning med underbara människor som förgyller min dag och mitt liv!
Jag vill alltid ha er i mitt liv, och hoppas att jag alltid har det.
Träffade massor av trevligt folk, och visst det gick ner några st öl kan jag säga.
Men allt som allt har denna kryssningen fått mig att tänka om, och som sagt inte vara så hård mot mig själv.
Mycket har kommit på tal men inget jag vill dela med mig.
Mycket har blivit bra också! kan säga att jag älskar livet för det mesta, men ibland känns det tungt.
Saknar min kära mamma och pappa otroligt, men skulle behöva en mamma helg och en pappa helg.
Hoppas att ni kommer snart, det gör ont i mig när jag inte får träffa er.
Detta är en sån där natt igen där jag inte kan sova, utan tankarna bara snurrar runt runt runt. Jobbigt att sova själv i denna lägenheten, men det är ca 9 dagar kvar tills jag verkligen kommer ur denna lägenheten och får mitt egna:D ska verkligen tillägna den helgen till att bara flytta och flyttstäda, och ta några öl.
Denna helgen blir lugnt men med mycket mys hoppas jag. Jobba och slita men bara få vara och ha det bra på kvällarna, det får mig att må bra.
Men nu ska jag sluta bladdra, men pratade med världens bästa mamma i dag, och som fick mig på andra tankar.
Älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se