Tisdag.

Ja i dag är det tisdag, och hoppas verkligen att denna veckan går suuuper fort.
Jobbar idag och fram till torsdag kväll, sen blir det ledig fredag - Söndag.
Vilket kommer bli helt jävla underbart.
Plus att han jag bor med åker till Gbg och till spanien i morgon, så det blir lugnt här hemma.. ska bli sååå skönt!
Fredag, blir det nog lite shopping innan lördagen.
Och på lördagen kl 09.30 åker vi i från Lidköping med bussen till Skara för att åka vidare med Vikingline Bussen och till Sthlm, för att partaja..
Ska bli riktigt skoj!





Har ju jobbat hela helgen som var, plus att det vart en del fest i lördags. Men skoj hade jag fan!hehe:)
Förferre hos en kompis, sen hittade jag en annan kompis att dra med ut till C&B sen efter det blev det faktiskt Gabbes och en massa shot och öl! jäklar vad skoj det var.. sjöng två ggr med i kaeroken hehe:D
Sen blev det efter fest hemma hos mig fram till halv fyra, och efter det blev det efterfest till kl halv sju på morgonen. Men somnade inte förens vid kl halv tio, och upp och jobba vid tre..:P så sköj! men ack så trött ja var på jobbet..
Men men får ju skylla mig ensam:D
Nej nu måste jag fixa lite innan jag ska jobba.. skulle behövt vart och pratat med min frisör.. men vi får la se vad som händer:D
Skriver nog när jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Här ör jag;)

2010-09-15 @ 20:47:19
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se