Nattsuddare..i dag igen

Japp, kan inte sova så här.. Har fått penicillin i dag mot min öroninflammation som bidrar att jag har ont i min tand.. fy bubblan.. sen har jag fått host meducin också! gött mos så nu ska jag nog inte behöva vara sjuk länge till.
Kan inte sova som sagt, så jag sitter på facebook och spelar lite tråkiga spel man lätt blir fast i! haha
Har fått reda på att kontraktet till min lägenhet jag ska ta kommer nog inom en snar framtid.
Gud vad jag längtar ni förstår alltså inte.
Jag skulle göra vad som helst för att gå den nu! men måste hålla mig ett tag till..
Nej, nu tänker jag göra något annat än att sitta och skriva här kanske bjuder på en till text jag har skrivit men inte lagt ut..
Ha det så bra i höst kylan och i natt mörkret, för det ska jag ha!
God natt kram sänder jag till alla som vill ha en
"Du finns i mina tankar, du finns i min kropp.
Vad är det som händer?
Måste akta mig, kan inte bli sårad.
Jag har byggt upp min mur, men är den på väg att rasa igen?
Jag har lovat dig, har lovat mig själv att det inte får gå så långt.
Men du finns i mina tankar du finns i min kropp.
Nej, jag kan inte säga att jag har släppt in någon i mitt hjärta..
Jag stretar, kan inte låta någon ta det igen.
Jag kanske har gjort det, fast vill inte inse det.
Nej, jag stretar igen jag kan inte!
Men du finns i mina tankar du finns i min kropp.
Du får mig att må bra, du finns alltid där redo att alltid ställa upp.
Du är en guda gåva, det borde finnas flera som du!
Men allt är så förvirrande..
Måste jag akta mig?
Måste jag?
En ängel är sänt ner till denna jord, en ängel som alltid står vid min sida.
Alla borde få ta del och se denna ängel, du är en bra människa glöm inte det.
Änglar är till för att visa deras gloria, och deras godhet.
Du är en ängel, din gloria vakar över många.
Du är en ängel!"
Du finns i mina tankar, du finns i min kropp.
Vad är det som händer?
Måste akta mig, kan inte bli sårad.
Jag har byggt upp min mur, men är den på väg att rasa igen?
Jag har lovat dig, har lovat mig själv att det inte får gå så långt.
Men du finns i mina tankar du finns i min kropp.
Nej, jag kan inte säga att jag har släppt in någon i mitt hjärta..
Jag stretar, kan inte låta någon ta det igen.
Jag kanske har gjort det, fast vill inte inse det.
Nej, jag stretar igen jag kan inte!
Men du finns i mina tankar du finns i min kropp.
Du får mig att må bra, du finns alltid där redo att alltid ställa upp.
Du är en guda gåva, det borde finnas flera som du!
Men allt är så förvirrande..
Måste jag akta mig?
Måste jag?
En ängel är sänt ner till denna jord, en ängel som alltid står vid min sida.
Alla borde få ta del och se denna ängel, du är en bra människa glöm inte det.
Änglar är till för att visa deras gloria, och deras godhet.
Du är en ängel, din gloria vakar över många.
Du är en ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se