hm..

Vad är det som är knas med mig igentligen..
Jag mår jätte bra hela tiden när jag inte är i denna rötna jävla lägenheten.
Men direkt när jag kommer hit så blir jag deprimerad och får panik..
Jag vet att det bara är tre veckor kvar tills jag får min lägenhet..
Men jag får panik på att vara här..
Vill bara åka här i från så fort jag kommer hit, kom hem igår, och hade inte varit hemma på ett tag.. Mådde kalas bra.. åkte väg en sväng och pratade med min kära vän.
Men ville inte åka tillbaka hit för att sova.. jag ville verkligen inte.. Kan inte sova, kan inte slappna av..
Jag får verkligen panik av att vara här..
Usch vill bara ta en buss dit jag vill vara, och där jag kan vara för att må bra..
Men jag måste jobba också..
Vad är det som är knas..
Varför får jag denna deprimerade känslan i kroppen som kommer smygandes direkt när jag vet att jag ska hem.. Paniken kommer på en gång.. Bara tre veckor kvar, men det är tre låååååååååånga veckor..
Hjälp..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var ut på en powerwalk=)

2010-09-10 @ 00:53:54
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se