Helg.

Japp, nu har helgen kommit. Och det är min jobb helg, och jag ska verkligen jobba denna helgen massor..
Men det gör inget..
Men hoppas på att se min kära vän i helgen en sväng.. kan liksom inte vara utan min drog..
Just nu håller jag på att vika tvätten som jag inte har tagit hand om på 2 veckor då jag inte knappt har varit hemma.. så kände att det var dags.. så stod jag och funderade på om jag ska slänga ner alla kläder i sopsäckar sen när jag flyttar så är det bara att bära över.. hehe=) ska bli så skönt.. det händer rätt mycket dessa veckor som innan jag flyttar så jag hoppas att det går fort.
Detta kommer att ske innan jag flyttar..
10-16/9  = Jobb
17-20/9  = Ledig + Kryssning
21-22/9  = jobb och Christer fyller år.
23/9  = Ledig
24-30/9  = Jobba
1 Oktober-3 oktober = syrran fyller år + FLYTTA ska bli sååå skönt..
så jag hoppas verkligen att dessa veckor går fort.
Nu ska jag allt fortsätta med min tvätt sen ska jag diska, för han jag bor med ansåg igår att det var jag som skulle diska fast det är han som har grisat ner.. blir så less.. är det någon som förstår varför jag inte bor här så ofta! *suck* jag ska nog inte göra det.. men kommer nog göra det iaf.. ska försöka damsuga också.. men inte så lätt när hans alla jävla saker står överallt.. Nu vart jag bitter också!
Nej nu ska jag ta tag i skiten innan jag börjar jobba vid två..
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Försök att se det positiva i allt att du snart kommer därifrån och stå ut dom sista veckorna. Tänk happy tankar=) Blicka framåt & inte bakåt, skit i honom!



Puss, älskar dig!

2010-09-10 @ 12:22:07
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack det var snällt,,,,blir att jag skriver ibland för att få ut alla tankar. Ja du vet ju, du gör ju samma själv. Ibland är livet bra jobbigt.... Ta hand om dig, Kram

2010-09-13 @ 19:39:21
URL: http://frufransila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se