Fredag.

Japp, nu är det fredag igen.. shiet vad veckorna går fort..
Ska skriva kontrakt i dag på lägenheten.
Sedan ska jag allt packa inför i morgon, plus att jag måste förbi apoteket och köpa sjösjuke tabletter så jag klara mig på båten, om det nu skulle bli så att det gungar väldans..
Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg i morgon, ser det värsta senariumet att vi inte kommer iväg.
Men men det gör vi nog.. Tänk efter innan...

Tvättade hela natten, städade lite och packade en karton med glas.
Det känns fan tungt att "facea" verkligheten, men har varit i stortsätt själv hela veckan och det har varit så underbart skönt, så lugnt.. Längtar verkligen till den 1 oktober.
Nej,ska snart hoppa in i duschen så man gör något vettigt av denna dagen.. Har ju vänt på dygnet helt.. hur trött jag än på kvällarna så önska jag att jag kunde sova, men kan verkligen inte. Och vaknar miljontals ggr när jag väl sover. Så ger upp efter 5 timmar i sängen..MEn det blir nog bättre när jag får min egna lägenhet och ro!



Varför hata när man kan älska,
Varför vara bitter och sur,när man bara kan respektera att det är så.
Tar en dag i taget, och lever för stunden.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: morsan

Klokt sagt!

2010-09-18 @ 21:01:46
Postat av: Anna Lundin

tack.. men det är ju så! älskar dig mamma!

2010-09-20 @ 02:39:19
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se