Fjärilar!

"Jag har fjärilar i min mage.
Känner mig fri, levande är det så här det känns?
Jag är så lycklig att bara spritter i kroppen på mig.
Energin är på topp.
Jag har fjärilar i min mage.
Men hur lever man livet?
Är det så här man lever livet?
Det lyser om mig, jag känner det,
Värmen stiger, vad är det som händer, jag känner lycka.
Har jag någonsin känt så här?
Tror inte det.
Lever i ett lyckorus som bara blir med och mer.
Ge mig mera, svävar snart på moln.
Jag har fjärilar i min mage.
Jag är fri, kommer alltid att känna mig fri, men kommer att tillhöra någon, någon gång i livet.
Älskar livet.
Jag känner fjärilar i min mage."
Jag har fjärilar i min mage.
Känner mig fri, levande är det så här det känns?
Jag är så lycklig att bara spritter i kroppen på mig.
Energin är på topp.
Jag har fjärilar i min mage.
Men hur lever man livet?
Är det så här man lever livet?
Det lyser om mig, jag känner det,
Värmen stiger, vad är det som händer, jag känner lycka.
Har jag någonsin känt så här?
Tror inte det.
Lever i ett lyckorus som bara blir med och mer.
Ge mig mera, svävar snart på moln.
Jag har fjärilar i min mage.
Jag är fri, kommer alltid att känna mig fri, men kommer att tillhöra någon, någon gång i livet.
Älskar livet.
Jag känner fjärilar i min mage.

Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-10-26 @ 21:37:30
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

<3

2010-10-26 @ 21:54:26
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se