Butterflys..

Har haft en underbar eftermiddag i dag..
Vakna helt underbart, steg upp och käkade frukost. Klä på sig understället, för att sedan ta sig ut i stallet..
Hämtade sötnosen/lortgrisen Beppe bus!
Var bara att sätta igång och göra han ren för att ta en himelskt frisk och skön ridtur i våran ensamhet i höstvädret.
Älskar att kunna ta mig till min fristad i "skogen", och bara kunna få vara.
Var länge sen jag var där nu men skönt att få komma ut och bara ta en ridtur i vilket väder som helst.

Sen att det finns så underbara människor i mitt liv just nu är ju verkligen bara plus.
Älskar livet just nu!
Imorgon ska jag ta det sista i den gamla lägenheten så jag verkligen känner att jag inte behöver bry mig mera.
Det börjar ta sig här hemma, men mysigare kommer det bli när jag får upp allt jag vill ha upp på väggarna, och när jag har fått någon ordning hur jag vill ha alla mina saker som jag vill köpa!hehe:D



You give me butterflys in my stomach,
you are wonderful, beautiful, and a star!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se