Bullbak!

Japp, idag blev man väckt av sötaste Sofia.. yrvaken när hon ringde och fattade inget.. men bara att hoppa i kläderna och hämta henne.. men det gjorde jag med glädje, fast jag var bra trött! haha
Sedan var jag och fick massage i en timme, vilket var behövligt.. Yrade iväg och handlade lite mat och alla ingredienser till bullbaket som vi nu håller på med..
Min första egna sats, i min första EGNA lägenhet för mig själv..
Hade tvättdag igår och i dag bullbak.. sen blir det att göra korvstroganoff har jag fått önskemål om..:)
Älskar mitt nya liv, med mina vänner..
Känns som livet börjar ordna upp sig nu.
Jag får göra som jag vill, när jag vill..
"Man ska se det positiva i det negativa"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad var jag sa! Allt ordnar sej till slut

2010-10-07 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se