Nu blev det så igen

Att jag inte uppdaterar så ofta, men jag vet inte vad jag ska säga till folket heller.
Men det senaste jag har haft för mig är att jag har jobbat som vanligt.
Sedan i helgen tog jag mig en tripp till Dalarna för att hälsa på hemma och överraska min käre far som fyllde hela 58 år :D hehe inte långt kvar till den "riktiga" pensionen:)
Jag skulle så klart åka tåg i fredags, men då var tåget inställt och jag hade aldrig kommit fram så efter många om och men så bestämde jag mig för att jag skulle hyra en bil, vilket jag gjorde! tack och lov!
Så jag har tillbringat Helgen hemma med nära och kära, med promenad. Fika och bara mys framför brasan..
I lördags var jag ut en sväng och festade, vilket var väldigt trevligt att träffa gamla kompisar.
Sov hos min käre bror som jag så hade längtat efter. Vi umgås inte så mycket alls, så det var skönt att bara få vara där och bara prata skit. :)
Jag åkte hem igår, galet vad halt det var och såg 3 krockar.. Var livrädd kan jag lova.
Men när jag väl kom hem, så väntade söta vänner med glögg och pepparkaka och Sunes jul får vi inte glömma.
Dock somnade jag ganska fort på soffan men det gjorde inget, men jag orkade verkligen inte röra på mig. så jag blev kvar till tidigt i morses.
Vart och lämnat bilen i dag, Bakat, Lagat mat, julpyntat, hämtat mina nya skor, lyssnat på musik.
Men nu kommer det snart vänner som ska hit och mysa ner sig lite i mina soffor, äta mat och lussekatter.
Ni får ha det så himla bra!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig!!!!!!!!!!!!!

2010-11-29 @ 21:20:08
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaddå "riktig" pension. Jag har nog fan betalt den..

2010-11-30 @ 14:40:15
Postat av: mamma

GUUUUUUUUUUUD va du är duktig!Önskade att jag hadde sån energi men nu går det bara utför ha ha

2010-11-30 @ 17:38:36
Postat av: sandra-En bra blogg!!

åh vad gotti :D

2010-12-09 @ 19:54:50
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se