Måndag.

Vilket fint höst väder vi har.
Jag har varit ute och ridit i dag, så himlans skönt att få vara ute.
Blev en tur på 1½ timme så himla underbart!
Fick ett lyckorus när jag var ute också. KÄnde att livet är bra underbart..
Har haft ett par down dagar men nu är allt underbart igen.
Älskar hösten när det är såna dära fina höst dagar, när solen skiner och det är friskt ute, så det biter i kinderna.
Då vill man bara vara ute hur länge som helst.
Och sen gå in och ta en varm dusch och dricka en Kopp Choklad!
:)
Men nu ska jag göra något vettigt:D vad det nu kan vara.:D
Tjingeling cykel pling!

Kommentarer
Postat av: P

Hej. Skönt höra att du har njutit. Tycker själv att bästa sättet o "tömma", är att gå ut o promenera oavsett väder. Då mår jag mycket bättre sedan när allt onödigt "må dåligt" är väck.

// Pappa

2010-11-11 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se