Hektiskt!

Ja det är bara förnamnet vad det har varit de senaste två veckorna..
I veckan som var så åkte jag till göteborg på onsdagen och kom hem på fredagen, sedan hem och svira om till party kläderna, och dra vidare till jönköping.
Där helgen bjöd på fest och en hel del mys.:)
Det har varit en super bra helg.. Shopping o träffat nytt folk, umgåtts med sötaste tvillingen.
Och fikat, kom hem i måndags eftermiddag.
Helt död, la jag mig på soffan och försökte vila men icke, jobbade nämligen natt i måndags också!
Så igår tisdags så vakna jag nog upp vid halv fyra tiden, önskade att kjag kunde sova länge men icke.
Förflyttade mig till soffan och låg där till 18 ungefär då jag bestämde mig för att möta upp världens sötaste vänner, för lite kvalitets tid nu innan de flyttar.
Efter det var det bara hem och hoppa i soffan igen, ja jag vet det verkar som jag gör inget annat men kan inte görá så mycket annat när jag har ont i ryggen.
Ska nämligen till kiropraktorn idag, och försöka fixa till ryggen, men vågar knappt gå dit för jag antar att det inte är så bra...
Men men nu ska jag äta upp min frulle så jag blir klar någon gång..
"I have an angel in my bed, the finest of them all. It makes me feel better and better every day. It gives me security and warmth. I love life as it is. Now I feel good!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se