Jag har..

Jag har haft en underbar helg med goda vänners lag!
Stefan + Carro var och hälsade på oss här i lilla lidköping och givetvis vart det lite fest! men underbart skoj vi har haft, om inte mysigt!
Jobbade fredag, sen ledig kväll och lördag, sen i söndags så jobbade jag natt..
Men har haft underbart skoj när de har varit här, har varit hemma och sen träffat alla underbara människor som man vill ha runt sig.
Jag ångrar fan inte att jag har flyttat till lilla lidköping, inte en chans att jag flyttar tillbaka till dalarna.
Inte än på 10 år iaf!
Jag trivs som fisken i vattnet.
Jag älskar sommaren som är på väg! hoppas jag iaf.. haha
Igår när jag hade vaknat ur min lilla dvala, med tanke på att jag jobbade natt så måste jag sova på dagarna.. suck.. men det är skönt att göra det någon gång ibland.
Men iaf så vakna jag och la mig på soffan och inte gjorde något,  men sen så ser jag en miss Beatrice är på facebook, och vips så hade jag en dejt med henne kl 19.00 hos mig..
Mysigt:D hehe Pannkaks fest och grönsaker, dipp och en skön film, galet vad rädd jag vart i bland:D hahah men den var inte såå läskig.. Men ändå!
Nu ska jag äta lunch med min älskling, som gör dillkokt potatis och lax med färska örter i från balkongen och sås! såsen får vi inte glömma! hehe=)
Ha det så himla bra så länge..

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, besök gärna min blogg om du är intresserad av att fynda sommar kläder fr 10 kr. Tack.

2010-05-23 @ 15:20:40
Postat av: elin

Hej, besök gärna min blogg om du är intresserad av att fynda sommar kläder fr 10 kr. Tack.

2010-05-23 @ 15:20:50
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se