Ja, hej och hå!

Jag har verkligen inte haft tid för att skriva, har jobbat och jobbat..
Mest hela tiden..
bara ledig igår och då orkade jag verkligen inte skriva..
I dag så börjar jag jobba 13.00 - 17.00 , sen blir det hem fort som attans, för sen kommer det lite brudar hit och vi ska dricka lite vin innan vi ska käka middag vid åtta..
Ska bli riktigt skoj, synd dock då man jobbar i morgon men jag börjar inte förens vid halv två..
Men nu kör jag på fram till söndag nästa vecka, konstant!
Det blir pengar, absolut det blir det, men man blir ju lite sliten ändå.
hihi..
Påsk nästa vecka, och det har jag nog inte firat på tre år tror jag, så varför ska jag göra det nu känner jag..
Både jag och Jan banan jobbar så då kör vi i stället.
Sen helgen efter är jag nog ledig om jag inte bokar upp mig på jobb dvs:D eller så är jag kanske inte det.. jag vet inte.. har inte så stor koll.
Men nu ska jag äta frukost, och min välbehövliga kaffe, måste även skura golvet om jag ska våga att släppa in brudarna!..
Kramis så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se