Måndag 1/2 2010

Japp i dag är det allt Februari!
Gött snart vår, men just nu ser det inte så vårigt ut.. usch och fyy..
I helgen som var så har jag jobbat en massa, sen i lördags så var jag och banan. till K & C och hade jätte trevligt.
Tack tusen tack för  i lördags.
I dag trodde jag nog att jag var ledig men en inreröst sa åt mig att jag inte var det ändå, så halv tio ringde telefonen då det var rekryteringen som ringde och ville att jag skulle jobba kl 13-17 och ställer upp och gör detta.
Ska bli gött och träffa alla där borta igen.
I kväll ska jag packa lite ska åka till Göteborg i morgon och jobba tills på fredag kväll.. sen hoppas jag att min snälla
chef har fixat att jag ska vara ledig på lördag för jag kommer att vara dö trött när jag kommer hem på fredag, så hade behövt en helt ledig helg.
*håller tummarna*
Ska försöka träffa min underbara ängel  Catrine när jag åker ner också hur jag nu ska hinna detta, men det löser sig.
Nej, nu måste jag göra mig klar.
Ska som sagt och jobba, saknar min prins men han kommer hem sen och pussas:D
Undra om man ska kolla om det blir film kväll här i kväll.. ska nog ringa K & C och kolla vad de har för planer.
De är så goa människor, jag kan inte riktigt få nog av dem, de är undebara människor.
Ha´t så bra så länge!
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se