Im Free Fallin´

John mayer underbar låt!:)
Men men det var inte därför jag skulle skriva.
Med mig är allt bra, huvudet upp och fötterna ner!
Namnsdags barn i dag tydligen det hade jag glömt av, tack kära far min som kom ihåg:D hehe:)
Ska snart ta mig till jobbet och jobba till halv nio i kväll.. sen blir det hem och diska och tvätta för det behövs verkligen.
Usch jag är så sugen på att åka till thailand igen, hoppas tomten är snäll i år eller om det kommer ett mirakel, vill verkligen. Orkar inte sitta hemma och uggla hela vintern, måste få värme och sol, bad, spreta med tårna i sanden.. JAG VILL..
Men drömma kan man alltid!
Ledig i helgen igen, men vill fan ta det lugnt, så vi får se om jag blir hemma eller om jag åker någonstans.
Man vet aldrig med mig.
Idag är det en underbar dag, solen skiner, men det lär ju vara suuuuuuuper kallt.
Så det fick bli mjukisar i dag till jobbet  och termobyxor..:)  men nu ska jag göra mig färdig för att gå till jobbet!
Ni får ha det så bra! Älskar er där hemma! pusss!
And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts

And I'm free
Free falling
Falling

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar dig med och grattis;) Vi saknar dig massor, puss.

2010-12-09 @ 23:02:17
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se