Nattsuddare..

Japp jag kan inte sova, för andra natten i rad..
Har iof jobbat i dag men det var bara till klockan åtta, men sen så har jag verkligen inte kunnat ens tänka på att bli trött, har varit super trött på jobbet men sen går det över när det är dags att sluta jobba.
Frågan är ju vad som är fel.
Jag är ju i alla fall ledig i morgon(idag) så det spelar ju ingen roll om jag sover.. men men..
I morgon/dag ska jag försöka åka till jobbet en sväng och hämta lite kartonger så jag kan börja packa det som jag inte använder, så man inte står i sista sekunden och inte har packat något. och är jag ändå ledig så kan jag göra något vettigt..
Men vi får la se hur det går.
usch och fy jag tror jag börjar bli förkyld med.. är ju inte så konstigt med vädret heller, för nu känns det verkligen som att hösten är här.. fy bubblan verkligen höstrusk. men jag älskar hösten på ett sätt och det är när alla löven ändrar färg, och man får sätta på sig mera kläder och varmare jackor, tända ljus.. men INTE i Augusti! to early! fy bubblan..
Nej, undra om man ska försöka slumra lite, och hoppas på att inte spökerna inte kommer och tar mig när jag ska till och somna.. mycket sånt nu på slutet tycker jag:P men god natt på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha på "vårat sätt"... Hur är det då? ;)

2010-08-25 @ 22:21:51
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se