Hemma igen.

Har varit och jobbat i dag, har varit i tidaholm, och grejjat:D har varit skoj.
Men nu är jag hemma igen, skönt som attans, tvätt och tv:n i detta trök väder, mjukisbyxor och ja raggsockorna kommer nog på också..
Är inte helt hundra i kroppen..
Känner mig en smula ensam och eländig men det får vara sådana dagar ibland, man kan ju inte vara på topp jämt. Och nej jag vill inte att folk tycker synd om mig som jag har fått höra ett ex antal ggr nu på slutet. skit samma
Igår var jag hemma hos bästaste Sofia och myste, kolla på Titanic.. myspys på hög nivå.
Sen var det raka vägen hem och sova..
Trött hela tiden just nu, vet inte om det har med vädret eller om det kan vara så att de två månaderna som varit har jag sovit 3-6 timmar per natt..
Ja du jag vet inte.
Nej, nu måste jag tvätta, och kanske gå och köpa något att äta, det finns inget kvar här hemma någon äter mig ur huset.. inte ens pasta finns det hemma.. gött mos NOT!
Ha det så bra så länge..
Tack kära syster yster för den snygga blogg designen jag älskar den! wiiieee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se