Hej nu blir ni säkert förvånade..

Det var år och dagar sen jag skrev här, har inte haft något att skriva..
Det har hänt så himla mycket i mitt liv som jag inte orkar skriva om här, även fast de flesta vet...
Men har jobbat massor, och haft en underbar semester. Har umgåtts massor med mina underbara vänner som jag har här nere.
Och i morgon är det min och min själs dag min själ och mitt liv, min underbara tvilling syster..
Älskar dig massor..
Känns som så många genomgår så många förändringar nu och det är inte bara jag, utan många nära och kära..
Men ställer vi upp för varandra så kommer allt bli bra till slut.
Som jag säger till alla nu för tiden: " man måste se det positiva i det negativa" hur knasigt det än låter så måste man göra det.
Förändringar kan vara nyttigt i livet hur hårt och hur jobbigt det än kan vara.
Men älskade ni vi har varandra, det är det som betyder något!
Jag har ett (4) jobb som jag trivs med, jag har snart en egen lägenhet, underbara vänner.. Och för att inte glömma min underbara familj som betyder mest!
Det finns en till familj som betyder mycket för mig också som har ställt upp och funnits för mig också.
Man behöver inte göra så mycket utan man kan bara finnas och lyssna, bara få en och tänka på annat.
Det hjälper massor.
Har varit hos min mor och min far och hälsat på lite denna sommaren, men när jag kom hem till mor nu sist så hittade jag mina gamla dikter och tänker fasiken dela med mig av en här och nu. Det har blivit något knas så får göra det en annan gång då!
För nu kommer jag gå och ta mig ett bad, och lyssna på Melissa Horn som ger en lite frid och lite ro i kroppen.
En underbar röst, och vilken inlevelse hon sjunger med. Ett hett tips.
Ha det så bra nu mina vänner!
Bloggen kommer att gå igenom en renovering så småningom när jag orkar.. God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att du är tillbaka!Kram mamma

2010-08-04 @ 09:15:15
Postat av: anna Lundin

tack mamma! ska försöka underhålla den

2010-08-04 @ 10:53:26
Postat av: Linda

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-08-10 @ 00:54:25
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se