Fredagen den 13:de....SCARY

Japp i dag är det fredag, och jag tänker inte göra något, får se hur duktig jag är på det.. men nu ska jag iaf snart träffa sötaste Amanda. Ska vi leka lite sen.. men hon ska supa i dag, som alla andra=)
FY bövelen vad sugen jag vart på öl.. ingen som ska vara nykter och inte supa?
Jag kan vara Chafför bara att hojta till!
Måste tänka på min kropp nu så får ju bli nykter..
Inte för att det har med det och göra utan av allt annat så kanske kan hjälpa kroppen att bli pigg igen utan alkohol en helg:D hehe:)
Nu skulle Fanny höra mig för när jag säger att jag ska vara nykter så blir det tvärtom men nu ska jag fan lyckas:D haha.
I dag känns livet underbart även fast det är fredagen den 13 i dag om ingen har noterat detta, så får vi hoppas på att det blir en bra dag..
Undra om det är något i stadsparken i dag ? om man kanske ska gå dit och kolla..
Men vi får se..
Denna helg ska blir så mysig om jag bara hittar på rätt saker!
Nej nu ska jag sluta babbla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se