Frågor och svar..

Jag sträcker ut handen,
Handen sträcks ut efter hjälp.
Hjälpen vart är den?
Jag söker hjälpen,
Hjälpen finns där men inte just nu.
Jag måste reparera mig,
Reparera mig från vad?
Handen sträcks ut,
TA den!
Men vem ska ta emot den,
Vem är vem?
Handen sträcks ut till dig,
Dig, som kan hjälpa mig.
Men vem är du?
Det finns någon där för alla,
Men vem är alla?
Jag sträcker mig längre fram,
Fram vart då?
Fram till den som tar i mot mig när jag faller.
Men varför faller jag?
Jag faller för dig.
Tusen frågor,
Men bara några svar.
25/8 2010..
Jag sträcker ut handen,
Handen sträcks ut efter hjälp.
Hjälpen vart är den?
Jag söker hjälpen,
Hjälpen finns där men inte just nu.
Jag måste reparera mig,
Reparera mig från vad?

Handen sträcks ut,
TA den!
Men vem ska ta emot den,
Vem är vem?

Handen sträcks ut till dig,
Dig, som kan hjälpa mig.
Men vem är du?
Det finns någon där för alla,
Men vem är alla?

Jag sträcker mig längre fram,
Fram vart då?
Fram till den som tar i mot mig när jag faller.
Men varför faller jag?
Jag faller för dig.


Tusen frågor,
Men bara några svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se