"Du såg mig inte"

Du såg mig inte när jag mådde som sämst.
Det var dig jag ville få att förstå att här är jag så här mår jag.
Du sket i allt, brydde dig bara om dig själv.
Du sa "jag bryr mig inte om dig över huvudtaget!"
Tänk om du kunde sett mig, brytt dig.
Du såg mig inte. Du såg bara dig själv.
Det var dig jag ville ha nära när jag mådde så här.
Det var du som skulle finnas och stötta.
Jag fanns där, jag stod där, jag ville få dig att förstå att så här är det.
Men jag stod där i min osynlighet, du såg mig inte. Du ville inte förstå.
Du ser mig fortfarande inte,
Jag finns här, kommer alltid att göra det.
Du finns i din drömvärld där det endast är du.
Du var inte sån förut men sån är du nu.
Jag önskar jag kunde få dig att förstå, att du är mer värd än det du tror.
Jag finns här för dig oavsätt hur illa du får mig att må, hur illa det än är.
Jag kommer alltid att finnas.
Du såg mig inte när jag mådde som sämst.
Det var dig jag ville få att förstå att här är jag så här mår jag.
Du sket i allt, brydde dig bara om dig själv.
Du sa "jag bryr mig inte om dig över huvudtaget!"
Tänk om du kunde sett mig, brytt dig.
Du såg mig inte. Du såg bara dig själv.
Det var dig jag ville ha nära när jag mådde så här.
Det var du som skulle finnas och stötta.
Jag fanns där, jag stod där, jag ville få dig att förstå att så här är det.
Men jag stod där i min osynlighet, du såg mig inte. Du ville inte förstå.

Du ser mig fortfarande inte,
Jag finns här, kommer alltid att göra det.
Du finns i din drömvärld där det endast är du.
Du var inte sån förut men sån är du nu.
Jag önskar jag kunde få dig att förstå, att du är mer värd än det du tror.
Jag finns här för dig oavsätt hur illa du får mig att må, hur illa det än är.
Jag kommer alltid att finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se