Nu är det slut..

På jobb för ett tag:D
Och nej det är inte slut mellan mig och janne! Älskar han som jag aldrig älskat någon förut..

Men men,  I dag har jag hunnit med mycket, jag har diskat, jobbat och haft en underbar dag på jobbet..
Sen har jag hunnit tvättat, pratat med syrran, pappa, fanny <3
Packat, nu är det bara att hoppa in i duschen och i morgon bär det av till dalarna..
Mitt vackra dalarna..
Pappa bjöd på några fina mms bilder i dag.. jag vart inte nå AVUDSJUK.. haha
Men snart mamma är jag hos dig. kommer gråta ju!
HAHAHAHAHA
Saknar min mamma..
Är nog en aninges mamma sjuk;
D
Men det får jag faktiskt vara, har inte sett henne sen i april!=)

Men nu ska jag fortsätta lite på det jag håller på med.. men kommer nog packa resten i morgon..
God natt och sov gott.. upp tidigit i morgon.. halv sju.. tåget går åtta..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se