"Take those dreams and make them all come true"

Jag sitter och lyssnar på hur skön musik som helst, vad musik kan göra med livet..
Man kan bara sitta njuta och lyssna på texter som verkligen man tar åt sig av..
Detta citatet jag har där uppe nu kommer i från Miley Cyrus feat Billy ray Cyrus - Butterfly.
En väldigt fin låt, och man kan se mycket i den texten som stämmer sjukt bra.
Jag har en ganska bra dag idag, har haft ganska bra dagar nu på slutet..
Men livet är ju som en ända stor berg och dal bana.
I morgon kan det vara pest och pina och nästa dag kan vara hur bra som helst..
Men nu går vi mot ljusare tider, och jag har många saker som händer nu fram över, visserligen har jag en sak som kommer gynna mig i längden. Vet inte om jag ser fram emot just det, men jag ser fram emot att det blir bra.
Jag fixar detta, jag försöker intala mig själv att jag gör det.
Är väldigt förvirrad just nu med allt, men det rätar nog upp sig snart hoppas jag.
Men En sak vet jag att jag åker till Turkiet med min älskade stora syster snart vilket kommer bli helt jävla awsome! nu svär jag men det skiter jag i!:)
LYCKLIG för det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se