nu blev det så där tyst igen..

Japp, har jobbat ganska mycket de senaste veckorna så har inte riktigt hunnit..
Men idag har jag varit uppe i ottan nästan, och fått burret fixat..
Hunnit med att äta glass i solskenet, och nu ska jag till och städa lägenheten med en massa gammal musik sen man var yngre i högtalarna just nu spelar jag la bouche - be my lover! Minnen minnen säger jag..:)
Råkade klicka hem ett par svarta converse när jag verkligen hittade min stl. Har ju tyvärr ganska små fötter:D
Gulligt som många sägerm en väldigt tråkigt när man inte hittar sin stl :(haha men nu hittade jag det! WIIIIEE
Resan är bokad och betald så nu är det verkligen sant, vi ska åka, nu finns det ingen återvändo.. Jag måste på planet.. *HJÄLP* Jag som är så himla rädd för att flyga får väl supa ner  mig för att komma på:D haaha
bara 42 dagar kvar..
Nej  nu ska jag ta tag i dammvippan och snabel draken så det kommer bli skinande rent så här i vår vädret..
Vädra ur och kanske byta sängkläder:)
Men ha det bra i dag nu för det ska tamefan jag ha!
Massor av pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se