I need the strength to fix this..

hm har inte haft lusten till att yttra mig här.
Och idag har jag igentligen inget att skriva heller..
Är lite kämpigt idag, men vissa dagar är det såå..
Jag längtar en massa här i från just nu, jag vill bara komma ifrån och göra roliga saker.
Men ibland känns det som att när jag väl finner lyckan så dras jag ner igen för att ta åt mig för mycket som jag inte borde bry mig om över huvudtaget, men vad gör man när man har så mycket som finns inom sig.
Ibland blir jag hysterisk gråter floder, och ibland får jag mina lycko rus då jag inte kan sitta stilla utan bara vill springa runt och vara helt tokig.. Det är sån jag vet att jag är från första början, men måste hitta tillbaka till det.
Jag har en sån underbart fin vän som får mig att påminnas när allt är lite kämpigt och hon skriver så bra saker.
"precis som du aldrig kan tappa dig själv, allt du står för eller din styrka. ibland behöver man påminnas bara:).du ska tro på dig själv, när du tvivlar, det är då du ska påminnas. du klarar allt även om det inte känns så ibland"
Ni kanske inte förstår vad som menas med det, men jag förstår och det hjälper mig! Tack Elin för att du säger sånna visa ord och menar det. Tack för att du finns för mig och alla dina nära, Jag finns för dig med!
Ha det bra där ute nu mina nära och kära.. älskar er!

Kommentarer
Postat av: Elin

lilla annapanna, du kommer fixa detta galant, det vet du innerst inne <3! tack för dina fina ord, och jag vet att du finns för mig och för dina andra vänner, du är en toppenfin människa! glöm inte det :)

2011-03-30 @ 08:29:18
URL: http://elinmskagerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se