Helgen!

Helgen började med att jag jobbade maraton pass i fredags.. Men när jag väl slutade så var vi och hälsade på sötaste Cornelius som ligger på sjukan för att ha brutit sitt ben..
Sedan var vi och hämtade mina grejjor, och handlade på willys.
När vi väl kom hem så var det bara att ställa sig och laga mat, och ta en öl, prata och bara mys.
Potatis gratäng och kassler, köpte hem en massa godis och chips läsk.
hehe Efter det så nördade vi alla bakom  en varsin dator, och bara snackade skit.. Mys mys..
Igår(Lördag) var det fan kämpigt att gå upp, när sötvännen låg och sov och jag skulle upp och jobba..
Ville verkligen inte åka till jobbet då, regn och rusk hela dagen men dagen gick iaf på jobbet, och jag fick återigen komma hem till ett hem som är full av värme och mys.
Tog mig en öl, la mig ner och kollade runt lite på nätet, men vännen min skulle kolla på ett avsnitt av en serie så tok slockna jag. Vakna av att någon ligger och kittlar mig på magen..
Blev hamburgare och krocketter till middag, mys framför tv...
Pratade med bästaste Bea igår.. galet vad jag saknar dig bruden, men unna dig detta nu..Du kommer få det bra där!
Film och slockna nog före stolv igår.. snacka om trött!hahhah
Nu blir det stallet och en rid tur, sedan en lång dusch och Resident Evil på bio i skövde i kväll..
Kan bara summera denna helgen som .... = UNDERBAR och MYS.. älskar livet när det är som bäst!

Kommentarer
Postat av: P

Härligt,nu känner jag igen min tjej igen. Håll näsan högt o njut!!!!!!

Kram

// P

2010-09-28 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se