Underbart

Jadu, denna helg har verkligen varit underbar, tack vare min mamma och Dig.
Det var längesen jag var så lycklig som ni har gjort mig..
Fredagen bjöd på att mamma kom och överaskade mig i lidköping, när jag stod och fönade håret och en mysig person låg och sov, så ringde det på telefonen.
Det var mamma, jag tänkte vad är det hon vill nu då..:)
hahhaa Svarade : "Hej," Mamma: " vad gör du? " Jag : " Jag fönar håret, snart kommer sofia och ska fika lite, hur så?"
Mamma: " du ska inte ut och käka lunch med mig då?".. Då brast det.. jäklar vad jag grät! helt underbart..
Jag har tjatat om min mamma så länge och så fixade ni detta.. ni förstår inte hur glad jag är..
Fest på fredag kvällen, trevligt. Lördagen jobbade jag dock, men då kom min tvilling också hit! så underbart! hela den här helgen fick jag tillbringa med mina nära och kära!
Sofia och Johan, jag fattar inte hur ni kunde vara tysta.. Jag som är så jävla nyfiken..
Och mina syskon och min mor, ni är för underbara! hehe:)
Söndagen bjöd på bara soffliggning och mys framför en massa film.
Gårdagen så skjusade vi Malin till Tåget.
Hem och däckade i sängen igen, Lagade mat och bara tog det lugnt..
I dag ska jag gå till the phone house, kanske gå förbi elgiganten och kolla på en tv, och ljud.. nu börjar jag bli lite less på att inte ha någon tv.. men men får la se vad som händer..
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se