Hejsan!

Då har vi en kort vecka denna vecka för de som jobbar på vanliga jobb! hehe
Men jag är ledig i morgon sen jobbar jag fredag och sen ledig fredag kväll och lördag, nästan hela söndagen. Fast sen på söndagen jobbar jag natt också! Yey, mörkrädda jag ska jobba natt, men det kommer nog att gå bra!
Jag har jobbat sen sist jag skrev, men det är ju som vanligt. så jag har inte haft så "möe" lust att skriva!
Nu ska vi snart i väg och fira jannes kusins man som fyller år inom snar framtid!
Sen i morgon så kommer våran lilla Stefan ner och hälsar på bestämde vi igår! så jävla najs!
Så skönt när det kommer ner folk hemifrån och hälsar på, man blir som en helt ny människa!
Pappa jag har pratat med min chef nu så vi skulle ordna det på något vis, så vi försöker komma på fredagen i stället!
Och janne har lämnat in ledighets ansökan så vi får se vad de säger?
Hoppas att allt har blivit bättre där hemma? saknar er!
Nej nu måste jag sluta ska iväg om en liten stund, sen drar jag direkt till jobbet efter kalaset, för det ligger i närheten.
i helgen sägs sommar värmen komma, måtte den göra det!
'puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se