Hejje!

Nu har jag inte skrivit sen i onsdags förra veckan, sorry  men det har varit fullt upp här som ni vet!
Denna helgen som va, den var så underbar när jag fick ha min mamma och min syster och de som jag tycker om, nära! Var lite jobbigt när de åkte, tårarna kom fortare än kvickt! men jag klarade mig ändå!
Saknar er redan, vi hade ju som ett litet kollektiv här haha jätte mysigt!
Vi var ju faktiskt 7 st och 3 hundar, och jag tyckte det gick jätte bra!
Ätit god mat och pratat, putsat fönster och bara få vara!
Sen i måndags jobbade jag så då orkade jag inte skriva något, plus att jag var ute och kollade på när de andra spelade fotboll, och mös i solen!
I tisdags så regnade det, så jag städade lite sen så vips så får jag ett sms av lilla söta K som ville hitta på något. Så då tog vi den svarta änkan (K´s bil:D) och styrde mot Trollhättan för en shopping tur, var inte hemma förens vid åtta på kvällen! trött som as, slockna jag på soffa när min älskling kom hem!
Igår, så ja vad gjorde jag då!? Jo, juste vi var och fixade två nya sommardäck till bilen, sen så åkte vi ut till örslösa och hälsade på lilla Vicky, varför skriver jag lilla om alla ! hahha sorry! men så var vi och kolla på deras nya fina hus! mycket najs, sen tog vi den röda faran för att åka in till stan och käka lunch! Och vid tre tiden så började jag jobba så var bara att ta på sig ansvars tröjjan och åka till jobbet:D
Men vi sparkade fotboll och spelade spel! super najs!
Sen vart det mys hemma med min prins, med kyckling och revben och potatissallad och en god vanlig sallad!
Nu orkar jag inte skriva mer! ha det så bra!
Puss hej lever pastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se