Vaken och har varit det ett tag..

vakna vid ett tiden, och kände att jag lika gärna kunde gå upp då och äta "frukost".
Har nyss duschat ett tag, hur skönt som helst.. Ska snart slänga på mig lite kläder får vi se sen vad resten av eftermiddagen har att erbjuda.
Börjar bli trött igen men måste hitta på något att göra.
Skulle vilja att uteserveringarna hade öppnat redan, så mysigt det hade varit, men ack så kallt det är fortfarande.
Och mer snö skulle komma i veckan, suck kan det aldrig sluta snöa..
Men det är iaf underbart väder i dag, och jag har sovit bort halva dagen, vilket gör väldigt ont i mig.
Så måste försöka ta mig ut.
Någon som vill hitta på nått?
Call me, Because Jan banan is going to his work later.. haha snygg engelska:D *NOT*
Nej nu ska jag umgås med min pöjk innan han drar till jobbet...
pusss och kram soliga måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se