hm..

Efter att ha legat på soffan och degat ett par timmar, fick jag ny energi och fick för mig att börja städa, nu börjar det lika något, nu är det bara skiten som ska till kartåsen kvar som vi måste bli av med.
Ska byta säng kläder och lägga in den tvätt som har legat kvar sen förra veckan när vi tvättade..
Har inte riktigt orkat tagit tag i det ännu..
Men vi är faktiskt två i detta hushåll, fast det verkar bara vara jag som bor här ibland.
Men man märker på att det ligger massor av smutsiga strumpor överallt, och disken springer inte och blir duschad i duschen direkt..
Då märker jag att det är faktiskt två som bor här.. Men nu har jag tagit tag i det igen.
Nu börjar det lika något..
Happ vad ska man göra för mat i dag då? jag har då inte en aning, Mannen i hushåller min käresta han är och jobbar så jag får laga mat åt mig själv.. och slänga makaroni lådan som ligger i kylskåpet som inte heller verkar ha fått ben än och blivit slängd.. hahaha=)
Nej nu ska jag sluta klaga, för jag har världens bästa karl men han är lite väl lat ibland, men jag älskar honom ändå..
Galet vad tiden går, 1 år och 3 månader i dag, helt sjukt och 20 april har jag bott här i ett helt år.
Det ni tiden går bra fort.. :D haha
JAg bjuder på en sommar bild, eller kanske två:D haha

Kommentarer
Postat av: malin

fan va det regnade den kvällen haha :P men sjukt kul

2010-03-15 @ 20:07:58
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se