Hej hopp gummi PROPP:D

HAHA, bara jag som tyckte det var skoj antar jag..
I helgen vart det att vi spontat åkte upp till Dalarna för att tillbringa dessa fina dagar hos mor + man!
Vi bestämde oss i torsdags att åka upp och mysa hela helgen.
Har haft det väldans bra!
På fredagen när vi kom upp så hade mor gjort världens goaste lasagne, mums! men hon hade haft i "gräs" haha (spenat) i den haha ni skulle sett min miiin! hahaha
Lördagen så vakna vi rätt tidigt faktiskt och fick massa go frukost.
Sedan var det bara att bylsa på sig kläderna för att tillbringa massa tid ute.
Var till sopstationen och handlade, medans grabbarna skottade taket!
Sedan var det lunch och sen var det bara att gå ut igen, tog en härlig ridtur medans de andra gick med vovvarna och en extra häst!
Solen sken i sin fullaste parad! livet var/ är underbart.
Kvällen gick i Yatzy och kort drag, så himla skönt att bara ta det lugnt. (är dock en väldigt dålig förlorare:) )
Sen igår (söndag) så var det bara att mysa lite och sedan sätta sig i bilen och åka hem!
Tog hela dagen. Väl hemma så var det faktiskt skönt att vara hemma, tv mys och somna tidigt.
I dag har jag varit på möte från 08.00 fram till 11.00.
Sen gick jag hemåt för att svira om till mer behagligare kläder, för att ta mig en 2 timmars lång promenad! GÖTT kan jag tala om, färg på kinderna styrde jag kosan hem efter en stund och nu ska jag vänta tills mannen i mitt liv kommer hem..:D
Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!
Hoppas det blir något skoj!
Vill nästan att uteserveringarna kommer igång, så man kan ta sig något gott och dricka och sola!
Nog babblat från min sida! Tjipp och hej!
P.s bjuder på lite bilder!.

Kommentarer
Postat av: malin

du ser ut som en michelin gubbe när du rider hahah

2010-03-09 @ 18:21:49
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/
Postat av: mamma

Nej då du är en riktig cowgirl! Min cowgirl

2010-03-09 @ 19:11:17
Postat av: Anna Lundin

Kan det vara för att jag har lånat mammas jacka:D haha tack mamma jag kände mig som en också!

2010-03-12 @ 11:28:22
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se