God morgon

Japp jag är uppe med tuppen och försöka vända tillbaka på dygnet, är galet trött ska ni veta men trotsar det och går upp ändå:D.
Sovit som en gud hela natten, sten somna igår.. galet..
I dag ska vi ta tag i våran lägenhet, och åka till kartåsen (sopstation) så vi kan få upp vårat köksbord, som vi har fått.. Kanske inte världens största men det får duga så länge:D haha.
Har precis kokat mig en kopp kaffe, och kokar lite ägg, ska snart väcka älsklingen som sa att vi skulle vara hos hans moster kl 9 i dag och hämta deras bil för våran har ingen dragkrok, men han sover  som en gris fortfarande.. Förstår inte riktigt det dära med att han sa så..
Sen jobbar jag kl tre i dag, till 7 sen vet jag inte vad jag ska jag hitta på.
Pratade med min mor i går, hon är då knäppast i sverige tror jag, och klantig också för den delen.
Men det gick nog bra!
Hm, måste köpa nya gardiner till våran lägenhet, och sen ska vi inreda våran balkong så fort det blir lite varmare ute.. *längtar verkligen* nu får våren och sommaren vara här!
Nej nu ska jag väcka darlig, så får ni ha det så bra!
Tjo och tjim moppe trim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se