Fredag och solen skiiiner ännu!

Det är lite kallt fortfarande men väldans skönt att solen är uppe när man går upp.
I dag så åker vi till mamma, ska blir underbart skönt att komma upp och bara ta det lugnt och ha det bra!
Håller på att torka kläderna från gårdagens tvättning, hann verkligen inte torka tvätten, körde ju 6 maskiner..
Vette 17 vart all tvätt kommer i från:D haha
men inga kläder hade vi kvar, men nu är allt tvättat och det är rent..
Ska ta och packa snart, så jag har det klart!
Har duschat och diskat än så länge, och självklart hängt tvätten som jag skrev..
Nu ska jag fixa frillan och sminka mig, sedan gå ner och kolla hur det går i tvättstugan.
Vill verkligen åka nu, nu nu nu nu.!
Men snart så, ska koka lite kaffe i termos och göra något att äta på vägen, men det lär väl bli något onyttigt på vägen upp:D haha=).
Ska verkligen försöka träffa Catrine också! eller jag SKA göra det, saknar henne otroligt mycket, och vi är ju uppe samtidigt.
Tråkigt att alla andra är på olika ställen i sverige.. men nu har jag iaf talat om att jag kommer hem! haha
Fast det blev lite sent på tänkt med tanke på att vi kom på det igår.
Men det blir en liten minisemester!
Bara jag och Janne! älskar han sååå otroligt mycket, Kameran blir med så blir nog en massa soliga bilder om vi får behålla vädret i helgen! hoppas innerligt att vi får det!
nu måste jag fixa lite igen!
Ha´t så bra!
Älskar min familj och mosters lilla troll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se