Måndag..

Japp var på möte på jobbet kl åtta i morse, till tio typ, sen gick jag hem och käkade frukost och bokade tvättid.. så nu tvättar jag för fulla muggar..
Måste diska sen och försöka torka golvet och damsuga.. men ack så tråkigt.
Denna vart det lite jobb iaf.. trodde jag skulle få jobb torka nu efter jul och nyår men jag klarade mig!
Strålande fint väder ute i dag, så efter att jag har städat och gjort allt ska jag nog ta på mig gå skorna och gå en promenad och fundera på livet.

Mina tankar går just nu till min Catrine som behöver all styrka och energi som hon kan få.
Jag finns här för dig vännen min!.
Jag finns alltid och ställer alltid upp för mina vänner!
Jag kan tyvärr inte skriva vad som har hänt men jag tänker på dig iaf! du är den bästa vän man kan ha det vet du!



Tankarna går runt i huvudet, jag är inte alls på dåligt humör i dag men jag är väldigt tankspridd..
Vill bara krypa upp i Jannes famn och bara ligga kvar där och inte göra något annat.
Vet inte i bland om jag har jobb som tilltalar mig, vill ha ett heltids jobb, men det är för mycket att begära i sånna här tider.
Sen vill jag inte lämna brukaren jag har heller med alla omständigheter som har varit.
Jag vet att jag kan söka heltid tjänster men törs jag eller inte?
Jag förstår igentligen inte varför jag tvekar..



Älskar min familj, och Janne mitt hjärta du har mitt hjärta, jag älskar dig och har aldrig känt mig nå mer älskad av någon som jag gör av dig!
Nej nu återgår jag till mitt kaffe och mina sysslor!
Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se