Goddagens!

vart lite sovmorgon i dag, men det kan man väl unna sig..
har aldrig varit så här trött på mornarna!
Men men nån gång lär man väl sova:D
i morgon sätter jag fart och jobbar, så jag har haft en extra helg fast den började i början på veckan..
Men då jobbar jag hela helgen också.=)
vad ska man hitta på i dag då?
Jag är rååå pank måste erkänna, har inte ett öre, så kan inte göra något.. jätte jobbigt,  men ack så skoj vi dhade i sälen och idre så det får svida lite i plånboken. men man har lite ångest.
Har dock inte snusat sen i lördags och känner hur humöret styr en lite.,.Janne har inte heller snusat sen i söndags, så jag är impad, men det kommer väl humöret alltsåå...

Fy bubblan!
Nej nu ska jag äta upp min frukost, sen ska jag ut och gå en sväng kanske kolla lite på jobb..=)
Men jag blir nog kvar:D men jag är sugen på att jobba på ett heltids jobb dvs, men dream on för jag trivs som sjutton på cafet och jag vill ju jätte gärna vara där och jag trivs med brukaren jag har, men får inga heltider.. suck..
men men så kan det vara..
nej nog babblat!

Kaffe och smörgås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se